marți, 31 ianuarie 2012

Milioane de oameni by Nanau Adinuta

Milioane de oameni
autor Nanau Adinuta

Te strig să-Ţi mulţumesc o Doamne
Tu Creatorul milioanelor de oameni
Ce pe unii, Tu i-ai făcut învăţători
Alţii, de la-nceput i-ai făcut fameni
Iar altora, le-ai dat har de lucrători.

Ca un nevrednic, vin acum şi eu
Rugându-Te iubite Tată Dumnezeu
Să ai milă, bunătate şi-ndurare,
Îmi iartă Doamne tot păcatul meu
Eu sunt slab, Tu să mă faci mai tare.

În Faţa Ta este-o lume-ntreagă
Căci ai făcut-o Doamne lungă şi largă
Azi, milioane de fiinţe sunt înaintea Ta
Mulţimea asta Doamne-Ţi este dragă
Şi-o ierţi şi o îndrumi pe calea Ta.

Vino Tu Doamne ca să sameni
Cuvântul, la milioanele de oameni
Să fie hrană sfântă în inimile lor,
Lumină-aprinsă-n întuneric tuturor
Şi să le fie, Cale, Adevăr şi Ajutor.

Atâţia oameni sunt, care Te-aşteaptă
Să le vorbeşti de calea Ta cea dreaptă
Dar sunt, chiar şi din cei ce Te resping
Şi pentru ei, o Doamne, ochii Îţi plâng
Ei n-au primit, Lumina cea adevărată.

O Tată Bun Atotputernic, Doamne!
Tu care saturi pe toţi acei cu foame
Deschide-Ţi braţele şi îi primeşte
Toată mulţimea asta, de milioane
Mulţime, ce vine şi Te proslăveşte.
Amin

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu